Burcu-112 Canım kız bebeğe hamileyim.yirmi haftalık iken bana sınırda biraz küçük denildi sol bobrekten için , doktorum doğuma kadar düzelir ihtimalle takibe alınsın dedi şuan otuz ikiye gircem çok şükür doktorum baktı normal sınırına ulaşıyor dedi , bende çok takiyordum ama.allahin izniyle düzelen bir durum