Elif0712 Ciciannem27 pamuk kullandim elimle koparip koparip ovaladim dondurma kabina koyup islattim bebegimin poposunu oyle temizledim ama bu gayret cok uzun surmedi islak mendil kullandim 1.5 2 ay civari ilsak mendilde hep bimin yesil paketini kullaniyorum su saf su dedikleri benim cocuguma alerji yapti
Eccem12 Ciciannem27 yeğenim doğduğunda evdeyken hep poposunu ılık su ile duşta hemen 2 dk yıkadı anneler, anca misafirliğe gidince ya da gece uyku arasında ıslak mendil kullandılar onda da uni baby kullanmışlardı. Ancak baby turco ya da iyi diyorlar
ivmenas Ciciannem27 ben kare pamuklardan aldim, kaynamis sogumus suyla silmeyi planliyorum. Belki tuvalet iletisimi yaparim o zaman yikarim. Nasip bakalim
Burcu4135 Ciciannem27 bende ilk aylarda su ve pamuk kullanmayı düsünüyorum. Islak mendillerin hic biri bana masum gelmiyor.
almilaumay12 Ciciannem27 Bebek temizleme pamugu kullandim ben 6 ay boyunca ve bir kere bile pişik olmadik.Sonrasinda uni baby gecis yaptik.
Eymnnn Pamuk acil durumlarda pratik olmuyor bebek ağlıyor durmuyor mecbur iki dk ıslak mendille sileyim diyorsun yine de elinin altında bebeğe uygun ıslak mendil olsun diyenlerdenim ben
balbocegim27 Ciciannem27 komilinin 3 lü ıslak mendilinden aldim eğer bi sıkıntı çıkarırsa değişiklik yaparım