Serrammm evet vallahi öyle ya ben kaç sefer yaşadım ama 2 kimyasal 1 boş gebelikten kürtaj oldum ama ümidimi yitirmedim genetik bölümünde test verdik bakalım 1 aya çıkar dediler birde bugünden başka önceki günlerde yaptınız mı hiç ovülasyon testi nasıl çıkmıştı acaba