Elsu26 oznuryakup44 yanlış bilgi vermiş olmayayım geçen buna benzer bir şey sormuştu biri şey demişler bebeğin ciğerleri geliştiği için hıçkırık normalmiş 🤷
esmerrmm oznuryakup44 dun gece beni hic uyutmadi ama değer hem sinirleniyordum hemde mutlu oluyordum degisik 😄🥰
Merakettiklerim Böyle düzenli pıt pıt pıt diye atıyor gibi oluyor değil mi, ben de onu hissediyorum her gün neredeyse :)
Haticecakirr oznuryakup44 ben de 32+haftalığım günde bir kaç sefer hissediyorum bir de çok tatlı oluyor böyle karnım inip inip çıkıyor 🤣
Burcu4135 oznuryakup44 31 haftalıgım sabah aksam hissediyorum kalp atısı gibi ama kalp atısından yavas. Ay kıyamam ya hıckırıkmıymıs o 😁
Bulutsevdasi oznuryakup44 bende hissediyorum. 28 haftadan beri. Çok güzel hıçkırıyor. Hatta karnım baya zıplıyor. Eşimde ilk öyle hissetmişti ☺️
jamila_95 29 haftalik olduk hickirik gunde 2-3 defa oluyo boyle pit pit 🥰 acaba neden oluyor cok haraketli oldugu icin dusunuyorum🤔