Herkese çok teşekkür ederim sonunda kafamda bir şeyler oluştu. 🙏🏻
kayramom1 memnun kaldınız mı? Doktorunuzun adı neydi acaba?
zbg evet iyiydi Necmi beydi
Brcdlk çok iyi. Hangi doktora yaptırmıştınız?
Sicakcikolataa nasıldı? Bir de hangi doktora gitmiştiniz? 😌
zbg tek doktor yapıyor zaten Necmi Erdoğan mükemmel bı doktor 😊 20 dakika sürdü
sevimadem kendi muayenehanesi mi var yoksa bir hastanede mi?
zbg kendi muayenehanesi var
Sicakcikolataa çok iyi bunu duyduğuma sevindim çok teşekkürler 😌
Sicakcikolataa bir de muayene ücreti ne kadardı acaba?
zbg normal muayene 140 TL.detayli ultrason 200
İki doktor tavsiyesi ile Hasan urcuya gittim 2 seferdir çok memnun kaldım