oznuryakup44 Arkadaşlar kız bebek erken doğar diyorlar doğru mu kız bebek sahibi olup geç doğum yapan var mı?
Elsu26 oznuryakup44 alakası yok ben tam 9 ay 11 günlük doğmuşum mesela bi arkadaşım da 4 sene önce kız doğurdu 9 ay 12 günde doğdu 😊 bence çok kafana takıp erken doğacak bir şey olur mu diye düşünme
Cicilibicili oznuryakup44 neden? Anne karnında 1 gün bile onlar için çok kıymetli. Bence kalabildiği kadar kalsın minik ☺️
Cicilibicili oznuryakup44 yaaaa☺️ Annesi çok az kaldı. Ama ne zaman hazır olursa o zaman gelsin. Gerçekten kavuşunca vazgeçemeyeceksin. Saatlerce uyutmak için uğraşıp uyuyunca özlüyosun. Annelik tam bi delilik 🥰 sağlıkla kavuşun inşallah