Hanımlar merhaba 29+4 hamileyim.
bu sabah göğüs arasında bi acımayla uyandım sütyenle yatıyorum acaba travmatik bisey mi yoksa kitle mi bilemedim çok korkuyorum hafif kızarık ama tutunca taş gibi küçük bi doku. Yaşayanlar var mı önemli birsey midir acaba 😟 yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻