nesoo12 doğum hiç zor değil. Iğne vuruken kolundan vurar gibi aynı bir farkı yok yani. Sonra hemn uyuşuyorsun zaten. Bn bide acil sezeryana alındım. Korktum ama zor değil. Sonraki süreç biraz zorlu. Ama 6. Gun bugün. Bebeğime bakabiliyorum kendim çok sukur