balbocegim27 Kızlar bime gelen bebek küvetlerinden almıştım normal şeffaf renk te olanlar dan içinde filesi de vardı ama filesi küvete kısa geliyor Bu küvetten allan oldumu üzerine nasıl bi file aldınız ayrı olarak satılan filelerden alsam uyar mı acaba?
C-12 balbocegim27 ben de aldım küvetten , babyjam in ki uyuyormuş dün bi arkadaş söylemişti denicem bende onu olur umarım
Mom789 balbocegim27 kisalik ne kadar resim olarak atsana bi bende ilk oyle düşünüyordum gererek zor takiliyor fileler zaten yavaştan bikac yıkamada esniyor takilimi rahatlasiyor
irorkay balbocegim27 biz de ondan aldık biz de başta yapamadık kısa gelmiş dedik. Ama döndürdük evirdik çevirdik taktık 🤷♀️
Mom789 balbocegim27 hadi yaa ben bizden degilde ebebekten aldım küveti ve dileyin ikiside ayri satılıyor ilk dileyin takmadım yırtılır dedim meğer gererek takiliyomus bebek üstünde duz dursun diye 1 aydır yıkıyorum simdi gevşedi hafiften acaba o da onun gibi mi diye düşündüm 🙊🙈
balbocegim27 Mom789 yok yok öyle bisey değil 10 cm falan lazım bunun gerilerek takılması için ne akla hizmet koymuşlar içine anlamadım
balbocegim27 BeyRah bende alıp deneyeyim bi gitmeden önce de olmazsa bi ölçülerini alıyım sanki ayıp olmasın diye içine fileyi atmışlar hiç ölçüp etmeden
BeyRah balbocegim27 ya benimki katlanırdı ben yanlış anlamışım. Kusura bakmayın 🙏🏻😣 sizi yanlış yönlendirmek istemem. Şeffaf için bir bilgim yok. Çok özür diyorum 🙏🏻
balbocegim27 irorkay valla 10 dakika önce de gittim takmaya calistim yanlar tamam oluyor bi ucu da oluyor ama diğer uca gelince takamadım
irorkay balbocegim27 bizde de öyle oldu ama sonra taktık 🤷♀️ ama file çok kaliteli değil zaten. Ben üzerine muhtelemen Havlu vs koyarım kullanırken. Köpük olanları da önermiyolar 🤷♀️
Hellobaby12 Peki hanımlar bir şey soracam BİM’e dün gelen katlanabilir küvete file kendimiz alıp takabilir miyiz yada şu marka kesin uyar dediğiniz bi şey var mı
balbocegim27 Hellobaby12 o katlanabilir olanlar dan e bebek te de vardı filesi ayriyeten de satılıyor du onlara bakabilirsiniz ama bimdekinin litresi falan küçük diye okudum uyar mı bilemeyecegim