Oglununannesi yani böyle ince ince oluyor siğil. Et beni daha etli, kabarık oluyor ama siğil koptu kopacak gibi duruyor. Netten de bakabilirsin. Bu boğma ya da bağlama işlemi deniyor et Benine yapılmaz ama o sakıncalı, siğile daha önce de yapmıştım ben. Tamamen gitmişti. Ama aklınızda kalmasın cildiyeye git istersen canım. Ben de gidebilirim ama lazer falan yaparsa doğurunca süte geçer mi diye korkumdan kendim halledeyim diyorum