nslhnyldz Aynı şekilde yaşadım.Sag tarafta karın mı desem, böbrek mi desem, karın boşluğu mu,bel mi bir türlü anlamlandiramadigim ve hareket ettigimde beni etkileyen bir ağrıydi bayağı.Dr umu aradım gittim.Kan,idrar tahlilleri yaptırdım.Ultrasonla baktı dr un ve hiç bir sorun görmedi.Bana magnezyumu arttir,dinlen dedi.Bir de endol diye bir hap verdi 3-4 gün ic sadece dedi ve ben ağrım geçince 2.gun bıraktım. Sanırım büyüme atağı dönemiydi cok şükür 2gune geçmişti.Tabi siz yine de dr unuza gidip kontrol olun.Sadece korkmayın olabiliyor.