arenikom Merhabalar hanımlar ben 16. Haftamdayim. Ağır isler yapmamakla birlikte muhakkak her gün bi temizlk yaparım kısa sürer ama elimde bez olur hep. Yavas yavas yaparim. Sonra da pisman olurum. Sizler ne yapiyorsunuz bir ben degilimdir heralde 😅
Zeynepdogan arenikom oo sen daha agirlasmamisskn ben 32 haftayim valla haftada bir anca evi supurebiliyorum okadar gozumde buyutuyorum ki su ev isini hic yapasim gelmiuo🤣🤣
Sabi_yagmur arenikom biz 33 haftalık olduk dün çamları sildim tulleri yıkayıp astım yani bildiğin dip köşe temizlik yaptım 31 haftamiz da bebişin elbiselerini yıkadım hastane cantami hazırladım eşim çok kızıyor az iş yap işkence ediyon kendine diye ama ben dayanamıyorum sanırım titiz olduğumdan kaynaklanıyor🤦♀️🤦♀️
Haticecakirr arenikom 32. Haftadayım hergün mutlaka tüm halıları kaldırıp evi silip süpürüp tozlar banyolar temizlerim elimde değil bir gün yapmasam evin içi hep toz oluyor nasıl batıyor bilmiyorum 🤷♀️ Akşam yemekten sonra da mutlaka mutfak dolaplarının üzerinden geçerim hep el izi oluyor çünkü 🌸 sonra gece yatarken de kalça ağrısından uyuyamam tüm gece 😅 rutin oldu
almilaumay12 Zeynepdogan Offf of sorma bende 32 haftadayim ama mecburen hergün temizliyorum sonra bel agrisindan 2 büklüm sızlaniyorum😂
elifinannesiiii 39+1 doğum haftamdayım hala yapıyorum🤷🏼♀️😂 ama erken dönemlerde bende pisman olurdum simdi bebeğin hareketleri sürekli olarak net hissedildiği için korkmuyorum şükür🙈
Zeynepdogan almilaumay12 yapma kiz zorlama okadar kendini aman evin isi bitmez diyip kandiriyorum kendimi🤭🤭🤭saka maka daha bebegimin esylarini bile hazirlamadim ya guya bugun yikicaktim ama useniyorum neden bubkadar rahatim bilmiyorum🤣🤣sen ne durumdasin canim hazirladunmi
almilaumay12 Zeynepdogan 😂😂😂😂 Kızım var küçük onun icn hijyenik ortam kurmaya calisiyorum birde daginik gördükçe sinir sistemim oynuyor yerinden 😂😂😂😂3 4 gündür utuleycem insallah hicbirsey hazir degil daha valla yyvarlaniyorum suan yataka sicaktan saga yatiyorum terliyorum sola dönüyorum
Babymommy Ben de 22.haftamdayım o haftalarda misafir çağırırdım bi de sonra bel ağrısından duramazdım bi daha çağırmicam diye ağladım bikaç kere. Bir daha da çağırmadım 🤣🤣