Gularya Merhaba arkadaşlar perşembe günü 12+6 haftalıkken kanamam oldu acil bi şekilde hastaneye gittim kesenin arka tarafında kanama olduğunu söyledi doktor bu durumu yaşayanlar var mı bebeğime bir şey olacak diye çok korkuyorum
Elfelf475 Gularya 9 da ya da 10 da olmustu bende de iğne ve hap ile bir haftada düzeldi benim de çok yorulduğum bir haftaydı o hafta
esrvl Gularya benimde olmuştu 3 4 hafta sürmüştü sürekli yattım 5 ay boyunca çok şükür atlattım. Doktorum progestan vermişti
cinardefnemoms Gularya 11. 12 haftalıkken benimde başladı kanamalarım kese altındaki damardan dolayı önce kalınlaşmış sonra çatlamış 3 hafta kadar yattım dinlendim yemek vs yapmadım 18 haftalıgim su an bir haftadır kan gelmiyor çok şükür. Bol bol yat dinlen su an bebeğe bı zarari yok ama senin bol bol dinlenmen lazım kanamanin artmaması için. Ben sabah akşam progestan kullaniyodum fitil olarak . İki kez de iğne oldum
Esmakorkmaz Gularya ilaç verilmiş zaten doktorunuzun da dediği gibi bol bol uzanın ihtiyaçlarınız dışında da ayağa kalkmayın ilk çocuğunuz için de birileri yardıma gelebiliyorsa şöyle en azından 1-2 haftalığına gelse size destek verse çok güzel olur ❤️ Siz dikkat edin ilaçlarınızı kullanın inşallah geçer kanamanız🌸
Gularya İlk gün çok kanamam oldu şimdi halen azda olsa kanamam var doktor ayağa kalkma dedi sadece lavabo ihtiyacı için kalka bilirsin dedi 3 gündür uzanıyorum
Gularya 2 yaşında bitane kızım var ilk gebeliğimde dinlenmeye daha çok zamanım oluyordu ikincisinde o kadar olmuyor maalesef şimdi tek korkum böyle böyle bi durumu yaşayıp bebeğini sağ sağlım kucağına alan oldu mu
nilnaib aynı haftada bende yaşadım şimdi 31. haftalık olduk bol bol dinlenin, yüksek yerlere uzanmayın, ağır kaldırmayın Allah bağışlasın. ❤️ progestan yada herhangi bi ilaç verdi mi doktorunuz?
Gularya Perşembe günü kanama olduğu gibi hastanede gittim hemen iğne yaptılar ve progestana başlatıldı sabah ve akşam kullanıyorum fitil olarak
nilnaib Gularya banada progestan aynı sekilde kullanıldı, yaklasık 1 ay yattım sadece tuvalete ve yemeğe kalktım
Gularya Hepinize çok teşekkür ederim korkum sayenizde birazda olsa azaldı dediğiniz gibi bol bol dinleniyorum yarın tekrardan iğne olacağım benimde şuan 3 gündür kanamam var ilk güne göre azaldı ama tam geçmedi sadece lavabo ihtiyaçı için ayağa kalkıyorum inşallah dediğiniz gibi dinlenerek daha iyi olucaz 🙏