Esrakm 38+3üm 4 5 gündür ayaklarım acaip şişiyor. Akşama doğru daha da fazla çok rahatsız oluyorum sanki ayaklarımda bin ton yük var gibi nasıl gececek bu 🤔
RRR Esrakm gün içinde kesinlikle ayaklarının aşağı salarak oturma canım hep kanepeye uzatarak otur aksama kadar hem ayakta kalmaktam heöde oturunca sallamaktan oluyo ben 25 haftalıgım ama kanepede sallayınca hemen belli oluyo
aysgl24 Esrakm bnmde öle oluyor 38+1bnmde şişken üzerinde geZincede altları çok acıyor 2 3gün onu çekiyrm ovuyrm hep altlarını bide hep yüksekte tutuyrm 2 gün sonra kendine geliyor sonra yne oluyor alıştım
HamisMervis Esrakm bende 29 haftalığım Benimde ayaklarım hep şiş :(( ay hiç sarkık oturmamak gerekiyor ama o da mümkün değil ki her ayağa kalktığımda ayaklarımın altı batıyor resmen 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🙅🏻♀️
Tugceyildiz Havaya kaldırıp bol su içmen lazım canım benimde felaket şişip kasılıyo ayaklarım bizde 37+2 olduk şişmekten, karışmaktan, sancılardan, sıcaktan dolayı artık doğum yapmak istiyorum
Esrakm Tugceyildiz bende öyleyim şu an hem biraz korku var hemde dayanamıyorum artık doğurayım kucağıma alayım istiyorum 🤗