Deletedmom_33 Ayse0335 10+3 um bende gece 12-1 den sabah 10-10.30 a kadar uyuyorum. Bazen de gün içinde 2 saat daha uyuyorum.
Yamacin-Annesi Ayse0335 benimde ilk haftalarda yoktu 13 haftaya giricem şimdi olmaya başladı ilk 3 4 ay normalmiş
Anesanne Ayse0335 en sonunda çevre buna da bişey buldu☺️ İlk haftalarda oluyor sonra geçiyor canım. Bak keyfine✌🏻
Crcs Ayse0335 ben bi uyuyordum günde 12 saatten fazla 😂 uykuyu severim ama ayrı bi şey olmuştu. Siz yine de doktorunuza danışın kan değerleri vs. baksin
Ayse0335 Crcs yok ben yatsam 24 saat uyurum heralde ama ben tutuyorum kendimi ama aksam 8 deyince bitiyorum 12 ye kadr zor dayanıyorum değerlerimde iyi 4.haftada baklmıştı ama
Crcs Ayse0335 ben de öyleydim. Çok yatma falan dediler ama zaten bünye izin vermedi yattım hep. Yürüyüş, spor yeme içme 3. aydan sonra yapılıyor doğru düzgün. Uygulamada şimdi imkanınız varken uyuyun bebek gelince çook uykusuz kalacaksınız diyordu :)
Ayse0335 Nihal42- inşllah ya ben aksine geceleri bile fazla uyuyamayan sahlayan briisydim bunda imkansız kalamıyorum uyanık 😁