melekVzeynepE 36 ile 37 hafta arasında doğum yapıp bebeginizle taburcu oldunuz mu kuvez de kalmadan yada sağlık durumu yaşamadan ♥️🤲
snrdgan417 melekVzeynepE 36+0 da 2400 olarak doğdu ve çok şükür sıkıntın yaşanmadan hastaneden çıktık. Sarılık geçirdik sadece oda düzeldi şükür. Kilosu 2200 e kadar geriledi fakat toparladı
2bebis1anne Bende 36.4 haftaligim bende çok merak ediyorum dün gece nstye girdim sancim çıktı alttan muayene etti 1cm açılma var dedi ilk gebeligim sezeryanda yüksek ihtimalle haftaya dogum olur dedi
melekVzeynepE 2bebis1anne bende 36+1 bugün , zaten önleyici ilaç alıyorum bir haftadır sancım çok çıkıyor, önceki doğumdan kalan açıklığın da var dedi bana da bir hafta içinde görüyorum doğumu dedi
melekVzeynepE Aksoyanne doktorlara göre ne kadar anne karnında durursa o kadar iyi olduğu için erken diyorlar risk gördükleri için değil de