Kızlar dün 23.30da leke oldu mukus şeklinde hemen acile gittim bu arada 7+4 üm. Kan idrar verdim temiz çıktı serum bağlandı. Progestan verdiler önlem amaçlıymış. Düşük mü yerleşme mi anlamadılar. gece 3 de hastaneden çıktık yemek yemistim Bi tane içtim ilaçtan. Ne kadar kullanayım bu ilaci bilmiyorum. Ozel doktoruma sordum ama hala cevap vermedi. Şuan öğlen 12 oldu saat başka kanama görmedim