Kızlar gebelikte çıkan şeker kalıcı mı oluyor ? Yani bende şeker yoktu hamilelik öncesi ama şeker yüklemesinde 177 çıktı değerim. Kendi DoktorUm sınırdasın dedi. Endokrin diyete başlattı. Çok mu yüksek 177 ? Yani Doğum sonrası şeker Kalıcı mı okur bende ? Yoksa doğum sonrası normale döner miyim ?