zeytinkiz Adazeynep Beeeeeen ve bir çok kişi 😏 1 aydır açılmadı randevu beklıyoruz 34+5 deyim. Agustos 9-12 arası gitmem gerek ama randevu kovalıyorum 🥴
Adazeynep zeytinkiz bende haftaya gitmem gerek yok randövu cumhurbaşkanına bile şikayette bulundum hiç bir türkü ulaşılmıyor maduruz yani bu ne 37 haftalığım gidemiyorum doktora