Günaydın kızlar, bizde bugün 35+0 olduk, bişey sormak istiyorum, bazı günler kaç haftadır ara ara krem rengi kokusuz şeffafımsı akıntı oluyor. Özellikle idrar sonrası veya büyük tuvaletim gelecekse, bu durum normalmi? Bir türlü alışamadım ya her seferinde panik oluyorum. Ayni şekilde akıntı yaşayan varmı aranızda? 30′llu haftalardan beri oluyo.