hepoyleolurzaten Canım anneler bugün 35+5 olduk 2 gündür nefes darlığı yaşıyorum, oturuyorum olmuyor uzanınca zaten hiç olmuyor 😅 ne yapacağımı şaşırdım sizde durumlar nasıl?
Hav12316 hepoyleolurzaten 36 haftalığım belim agrıyor bu haftalar iyiki herşey hazır sona kalsa yapmazdım sanırım
Berraeva hepoyleolurzaten 36+3 halsizlik yorgunluk yetmezmiş gibi hasta oldum bebeği değil de her an ciğerlerimi dogurcam sanki öksürmekten 🙄😂
KZeynepk hepoyleolurzaten 36+4 nefes darlığı arada oluyo geceleri tuvalete gitmek çok zor onun dışında herşey olması gerektiği gibi ilerliyor diye düşünüyorum 😂
Eyceniz hepoyleolurzaten 36+3 hala hamile gibi hissetmiyorum maşallah diyim kendime 😅 nefeste sorun yaşamıyorum ağrımda yok bi tek kasılmalar çok sıklaştı spor yaparken bir tık zorlaniyorum onun dışında ev temizliği yürüyüş normal hayatıma devam çok şükür 🤲🏻🌼
hepoyleolurzaten Hav12316 benim hala çantam hazırlanacak kıyafetler yıkanıyor 😪 keşke daha önceden ayarlayabilseydimde işte beklememizi gerektiren durumlar vardı 🤷🏻♀️
ervacigimgeliyor 35 haftalığım bir oraya bir buraya yuvarlanıyorum hayattan zevk alamamaya başladım resmen. 🥴 Siz doğumu nasıl istiyorsunuz?
hepoyleolurzaten ervacigimgeliyor Bende öyleydim biraz hazırlık yapmaya kıyafet yıkamaya başlayınca enerjim yerine geldi ama simdi son 2 gündür nefesim çok daralıyor dehşet yoruluyorum 🥲 normal istiyorum, siz nasıl istiyorsunuz
hepoyleolurzaten KZeynepk ya ben artık geceleri döneceğim zaman uyanmaya başladım, yavaş döneyim diye bölük bölük uyumaya başladım 😅
KZeynepk hepoyleolurzaten az kaldı canım Allah bütün hamilelere sabır versin yolun sonu Allahın izniyle çok güzel olucak😍😍
hatkaya Yarın 34+0 oluyorum…. Yani 35 hafta bende bu gruba dahil sayılırım herhalde 😇 Sıcaktan resmen vantilatör karşısında sabahliyorum hatta 24 saatim bu şekilde ve sonunda usuttum… onun haricinde bir sıkıntı yok…hatta bu kasılmalar vs diyorlar bende ne bir ağrı ne kasılma hiç birisi olmuyor…ilk bebek. Dr um bebeğin çok sağlıklı olduğunu doğum tercihimi sordu..bende 18 yıl sonra ilk bebek onca tüp bebek denemesi sonrası hangisi bebek için sağlıklı olacaksa o olsun dedim direk sezeryan dedi… kararsız kaldım.
hepoyleolurzaten hatkaya çok geçmiş olsun, dikkat edin kendinize 🌸 34+'lardan sonra başlıyor kasılmalar, zaten öncesinde olan kasılmalar olmaması gereken kasılmalar demişti benim doktorum ☺ Allah Allah, direkt sezaryen demesinin sebebini söylemedi mi?
elayaz_ hatkaya ama tam tersi tüp bebekten sonra normal doğum yaparsan bir sonraki hamileliğin kendiliğinden olma şansı çok yüksek oluyor diyorlar çevremdede çok duydum bende tüp bebekle hamile kaldım kendi doktorum da normal doğumu öneriyor