miniksevdamm mothers_baby2021 hastane yürüyerek 15-20 dk arabamız da var 5 dk sürmez ama yinede eve git gel olmasın diyorm
miniksevdamm Daniay gayet güzel olmuş sizinde ben biberona cesaret edemedim açıkçası sonradan beni emmez diye 🙈 aynn tekim ailem uzakta dedim hazırda dursun bu sıcaklarda kendi ev işini yapamıyoruz artık yine sizinde bitmiş ya çok şükür 🌸
Daniay miniksevdamm geç oldu ama bitti şimdi hazır çantamız 🥰 Benim yeğenim doğduğunda ablam emzirmesine rağmen doktoru bebek doymuyor mama takviyesi yapmanız gerek demişti biz hastane de hem mama veriyorduk hemde ablam emziriyordu ne olur ne olmaz diye aldım koydum valla sonradan elimiz ayağımıza dolaşmasın 😂🌸
Zehra-Arda miniksevdamm 17 gün önce doğum yapmış biri olarak söylüyorum ☺️gayet yeterli göğüs ucu kremi lansinoh ve göğüs pedi de eklerseniz iyi olur .depend çok kullanılmıyor ama siz yanınızda bulundurun yine de ben kullanamadım
miniksevdamm Zehra-Arda göğüs pedi ekledim ama kremi koymadım o zaman onuda ekleyeyim depend yerine ne kullandınz acaba ped yetiyor mu
Zehra-Arda miniksevdamm hastenede onlar veriyorlar canım ben sezeryan oldum odaya geldiğimde onlar ped koymuştu depend giydirmemişler hatırlamıyorum bile 🙈sürekli gelip değiştiriyorlar zaten yani ben kendi götürdüğüm pedleri ve dependleri kullanamadım ama sizin yine de yanınızda dursun
miniksevdamm Daniay hadi ya o zaman her ihtimale karşı yanımıza almakta fayda var evde var aldım bari çantamada koyayım
miniksevdamm Firdevss167 doğumu kolaylaştırdığı için aslında o hastane çantasına değil tam olarak sancı ve açılma başlayınca suya konulup duaları okunuyormuş böyle duydum benimle de hastaneye gelecek ama
Happyasya miniksevdamm bence fazla fazla yeterli hatta benim bebeğe koyduğum 3 takım var siz bir adet fazla bile koymuşsunuz. Belki ekstra çıtçıtlı atlet ekleseniz iyi olur ben öyle yaptm
miniksevdamm Happyasya aslına o konuda bende dedim acaba onu ve ağız mendilini arttırsam mı diye gidip 2 tane daha koyayım ondan o zaman 😍
Meyracukurmaraz Kızlar ben normal doğum düşünüyorum o yüzden sancılar sırasında doğumhaneye gidene kadar rahat hareket edebileceğim elbise de koydum kendime siyah Bi tane arkadaşlarım çok iyi rahat oluyor dediler
miniksevdamm Meyracukurmaraz bende türbanlıyım mesela boydan elbise ile hastaneye gitmeyi düşünüyorum pantolon pijamadan o rahat olur diye düşünüyorum