Delal123 Arkadaşlar 24+4 gebeyim doktor kontrolde bebeğin suyunun baya çok olduğunu söyledi benim durumumda olanlar var mı acaba nasıl bit yol izlemem gerek paylaşırsanız sevinirim.
Almi4134 Benim de bebeğimin suyu çok ve ben karpuzu kesemiyorum:( su coklugunun ne gibi zarari var acaba😔
Seda_nrr Almi4134 karpuz kavun bunlar su fazlalığı yapıyor.Bwnde çok tüketiyordum şimdi iki üç günde bir bir dilim yiyorum sadece ve suyum normalde döndü 3 haftada
Meyracukurmaraz Bende 22.haftada çok olduğunu öğrenmiştim kavun karpuz avakado ve hamur işini kestim. Şuan 36 haftalığız suyum normal
Almi4134 Seda_nrr evet su fazlaligi yapıyormuş :/ genelil şekerinin de normal çıkmasına rağmen hala suyum fazla hayirlisi bakalim o zaman bugünden itibaren cok sevdiğim karpuza veda
Seda_nrr Almi4134 benimde şekerim çıkmadı canım.Ama doktor yinede perhiz yap dedi yediklerime dikkat ettim meyveyi karpuzu adet hesabı az yedim üç hafta sonra hem 2 kilo vermiştim hemde su normale dönmüştü
Celiklibusee Delal123 anladım su fazlalıgı gebelik sekerinden olabiliyormus. Tabii doktorunuz daha iyi bilir