Mary Kizlar vajinal ultrasona giren varmi🙅♀️🙅♀️ Benim kanamam vardi dis gebelikten suphelendik yarin bu ultrasina gireceğim. Sukur kanamam durdu ama bu ultrasondan biraz korkuyorum, canim yanar mi bilmiyorum daha once girenler nasildi🙁
Rabia88 Mary bende bebeğe bişey olur diye kabul etmemistim doktor korkutunca mecbur girdim şuan 24+3 deyiz şükür bir sorun yok kendinizi kasmayin güzel şeyler düşünün güzel olsun 💕
tubatayfun Mary hayir hic canin acimiyor canim icin rahat olsun allahin izniyle guzel haber alirsin insallah
Mary tubatayfun amin kizlar bana dua edin ilk hamileligim esim cok heyecanli bende bebege birsey olmasindan cok korkuyorum kanamalarimdan dolayi,umarim goruruz onu🙏🙏
Tahsey Mary canım ben 7+5 bebeği zor gördü kilom olduğu için vajinal muayene yaptı çok şükür bir sıkıntı olmadı kasma kendini 🤣
Cigdemce Mary o an öyle heyecanlı oluyorsunuz ki bebeğinizi görünce rahatlarsınız inşallah hiç bir zorluğu yok aksine herşey o kadar net görülüyor ki insanın içi gidiyor sevinçten kolaylıklar ve hayırlı haberler diliyorum. 10 haftalığız sadece son kontrolde karından bakılmaya başlandı. İlk zamanlar hep vajinal bakıldı şükür korkulacak birşey olmadı
annesininzeytini ben 6. haftaya kade hep vajinal ultrasynla gordum herseyimi herhangi bir acisi ageiai olmuyo zaten jel surdukleri icin acimiyo
Mary annesininzeytini anladim insallah benimde oyle olur. Gerci dis gebelik olmasin da acisa da olur..
Rain81 Mary hiç korkma ben 32 haftalık hamileyim ve her kontrolümde ilk önce vajinal ultrason sonra karnımdan bakıyor , çok can yakan biri olsa inan ben yaptıramazdım çünkü canım çok tatlı🙈 kendini kasmadığın sürece hissetmiyorsun bile rahat ol.. inşallah gebeliğin olumlu sonuçlanır 🙏
Mary GokceKaratasAcar Rain81 cok tesekkurler kizlar Allah razi olsun. Yarin umarim guzel seyler yazarim buraya 🙏
GokceKaratasAcar Ben her ultrasona girdiğimde vajinal ultrasonda da bakıyorlardı. Bi sıkıntı yok acıma hissi falan yok kasma kendini böylesi daha iyi canım