Masalinannesi1 ben şöyle söyleyeyim. İkinci yavrumun hamileliği ile ilki tamamiyle zıttı. Birin de sadece mide yanması yaşamıştım, diğerin de doğumdan sonra bile kusmam bitmedi😬 Aşerme, yeme farklılığı, ekşi-tatlı muhabbeti herşeyi dibine kadar yaşadım. Sonuç: İKİSİ DE ERKEK😂
kuZenimin ilki kız ikincisi erkek. Onun da ilki çok zordu ikincisi çok daha kolay geçti. Yani bu işler ne yazık ki aşermeye, hamileliği farklı yaşamaya bakmıyor😅 Allah ne nasip ederse o oluyor😬