Yeni1anne Kızlar sabah iç çamaşırım baya bı ıslanmıştı birde çok afedersiniz sümüksü bı akıntı gelmişti korktum acaba bu doğum belirtisi mi belim de karnım da da hafif ağrı var
balbocegimm Yeni1anne evet olabilir bence bi acile gidip görünün her ihtimale karşı sizinde kafaniz rahat etsin
Yeni1anne balbocegimm Peki teşekkür ederim cevabınız için 🌸 Ama su gelmesi öyle birden gelmedi hani çok geliyomus ya su ben pek bilmiyorum ilk olduğu için benim acaba benimki su gelmesi değil mi
Yeni1anne Zamanbukucu 36 +2 haftadayim ama salı günü kontrolüm vardı o zaman doktor biraz erken gelebilir demişti o yüzden tedirginim
Esqado Yeni1anne bi anda çok gelmek zorunda değil sızıntı şeklinde de olabilir. Dogum başlamış olabilir gitmenizi öneririm
balbocegimm Yeni1anne birden g3lmiyor ki zaten cnm yani herkeste farklı olabilir kimi gebelerde sızıntı halinda azar azar gelir bazend3 birden boşalabilir
Yeni1anne Esqado Peki tmm gidicem zaten korkuyorum eşim evde değil onu bekliyorum gelince cikicaz dua edin lütfen 🙏
Yeni1anne balbocegimm Evet dediğiniz gibide olabilirmiş ama diğer türlü biliyodum tecrübesizlik benimki 🙈
Ayseclik-7 Yeni1anne benimde dünden beri az az bi sıvı geliyo bende tedirginim ama hiç ağrım yok bu yüzden kararsız kalıyorum acile gitmeye sen gittinmi doktora canım
Yeni1anne Ayseclik-7 Doktorumla görüştüm ağrıların sıklasirsa gel dedi o yüzden gitmedim canım. Siz kaç haftalıksiniz