Merhaba hanımlar gebelik testi ile hamile olduğumu öğrendim yurtdışında olduğum için doktor burada çok ileri bir tarihe randevu verdi şuan boğazım çok ağrıyor ve sesim kısık buradaki doktorlar pastil almamı söyledi ben ise almadım sizin önere bileceğiniz farklı bişey var mı?