40+4 haftalık hamileyim dün kontrole gittiğimde bebeğin suyu azalmış dedi doktor sonra düzenli sancım gelmeye başladı sıcak suya oturdum evi temizledim sancının daha da artması gerekirken sancım durdu şuan hastanedeyim korkuyorum çok suni sancıdan ne okur dua edin korkudan ölecem😭😭