Seda_nrr Oykum_06 kaçta düşmesi gerekiyor 😂 birde benim hiç öyle çok yukarda değildi nasıl anlicam acaba düştüğünü
rojinlina44 Oykum_06 Düşüyormu 🙄 benim ilk gebeligimde taa midemin ordaydı gobegim nefesi zor aliyordum ne alakağğg yani 🙄🤦🤷
eylul02 Karın düşüklüğü ne oluyor yani bi sıkıntı mı olmuş oluyor 31 haftalığım ilk gebeliğim bir bilgim Yok 😌
rojinlina44 Seda_nrr Dogdunda 🤣🤣🤣 kız ne düsmesi oyle bisey yoktur ben masadaydım daha karnım mideme kadardi 🤣 sizde inanip soruyonuz 🤣
Seda_nrr rojinlina44 ne bileyim hep diyorlar 😂😂😂 karnım düştü düştümü 😂 insan inanıyor öyle sanıyor hashshshsnnd