Lalin2580 Kızlar 2 gündür azar azar renksiz kokusuz su gibi akıntım oluyo var mı başına gelen bebeğin suyudur diye çok korkuyorum 😔
Guneyinannesi1 Lalin2580 akintidir büyük ihtimal ama böyle durumlarda hemen doktora gidilmeli ben bi sizin haftada gittim bide 4 gün once basima geldi gittim ama benim pijamama kadar islandi su gibi olmuştu
gamzosgamzos Lalin2580 doktora başvurun benimde o haftalarda aynı sorunum vardi bildiğin şeffaf kivamsiz su gibiydi mantar varmış hâlbuki hiç kasintimda yoktu fitil kullandım geçmişti
Caglaluna Lalin2580 yaaa bende de oluyor ben de 13 haftadayım ve ben de aynı senin gibi endişelendim 😔😔 su olma ihtimali var mı daha çok erken haftadayız 🥺
Lalin2580 Guneyinannesi1 şuan için o kadar fazla değil doktorunuz ne dedi peki neden kaynaklanıyormuş?
Rmys09 Kızlar bende de oluyor idrar yolu enfeksiyondan kaynaklı idrar kaçırma bu benimki. Ama tabi mutlaka doktora görün bende 13.haftadayım. ilaç kullandım geçti mı henüz bilmiyorum sonucum çıkmadı geçmiş olsun şimdiden