Tgcycl evet canım öyleymiş ben dün öngörüşmeye gittim bu arada tüp bebek için Nuri beye. Öngörüşmede ücret almıyor hastadan ama haberin olsun. Benden de almadılar tedavi sürecini belirledik anlattı Bi sürü çok ilgili güleryüzlüydü vallahi çok memnun kaldım enerjisinden 😇inşallah da Allah nasip eder vesile olur kendisi evladım olması için