elifmom2 Habibekeser insAllah simdi olmaz ama erken doğsada çok şükür riskli zamanların gecmiş doğsa bile küvezde kalır en fazla kilosuda iyi yani bence
Mihrimahirem Habibekeser Happymom da bi doktor canlı yayınında bi doktor hanım kivi çok güzel kilo aldırıyor diyordu: balık tüketin hatta her gün omega 3 takviyesi alın
Neslihanbew Habibekeser benim bebeğim de aşağıda hatta kanalda 30 haftadan beri ama sancım açılmam olmadı şuan 38+2 deyim inşallah seninde haftan ilerler cnm sağlıkla gelsinler gerçi önemli olan o