Kızlar bu benim 2. Denemem ilk denememde çok üzüldüm resmen silmişim kafamdan nasıl oldu nerem ağrıdı nasıl geçti hatırlamıyorum kıyaslama yapamıyorum. Bugün 4. Günüm dünden beri sadece sol kaşığım ağrıyor başka hiç bir belirti yok. Gerçi bu belirti mi bilmiyorum. Sizlerde durumlar ne belirti mi sizce bu.