rututu vallahi ben de ilk medical de Kemal beydeydım hıc ıletısım kurmadık birde üstüne 225 TL veriyordum yeter artık dedım çünkü medical gerçekten milleti soyuyo cok fazla ücreti👀 ama Zeynep hanımı cok begendım en azından bir problem olsa ilgileniyor kadın.. Bence degıstırmeyın derim.. Evet cok yogun bir Dr bak bır de tez canlı ona bısey dıyemem 😊😂 ama sende oyle ol ona takıldığın herseyi cabuk cabuk sor kaçamaz da pek sakin olamıyor cunku kadın sureklı dogum da gercek ten yaptıkları ıs cok zor ve kutsal 😊