melekanesi Kızlar Beyazlar için hangi detarjanı kullanıyorsunuz? 60 derecede yıkıyorum. Arielden memnun gibiydim. Sonra persil aldım. Lekeleri asla çıkartmadı. Hiç memnun kalmadım. Bugün detarjan alacağım. Ne önerirsiniz?
Denizyildizii melekanesi ben beyazlara roxy yada duru granül kullanıyorum. İç çamaşırları doğal yıkanmış oluyor. Gayet memnunum. Hem yumuşatıcıda gerektirmiyor
Calisananne25 melekanesi beyazlar için omo kullanıyorum memnunum kokusu da çok güzel lekeler için ise makina tam su alırken domestos koyuyorum sonra da makinayı durdurup bekletiyorum saatlerce beyazlar domestoslu suda kalıyor sonrasında çalıştırıp devam ettiriyorum kar gibi bembeyaz oluyorlar tavsiye ederim 🥰
Kuzucccum melekanesi kesinlıkle ariel dağ esıntiısı bembeyaz yapıyor çok memenınum hıc değışmedım 1 yıldır kullanıyorum
dd34_ melekanesi omo kullanıyorum canım ama beyazlarımı arkadaş amwayin beyazlar için toz bi deterjanını verdi onu deniyorum simsiyah olan bi kaç beyaz eşyalarımı eski rengine döndürdü
melekanesi Calisananne25 bende detarjanla koyuyordum. Ama senin önerin daha mantıklı deneyeceğim. Teşekkürler.
nvn-mutlu melekanesi ben perwol sıvı deterjan kullanıyorum beyazları birazda çamaşır suyunda bekletiyorum tertemiz oluyor bide makine temizleyici sular varya bazen ondan kullanıyorum bence makine için çok güzel
[silindi] melekanesi Ben Omo turuncu paket kullanıyorum renkli beyaz karışık zaten. Çokta memnunum beyazları iyi yıkıyor kurbanda eşimin kıyafetleri kan olmuştu akşam attım yıkadım bembeyaz çıkardı 👍☺️