umudunannesiii Sabaha karşı bir şey giriyor ayağıma aniden uykumdan uyaniyirum kramp mi sancı mi bilmiyorum . Ama uc dört dk de geçiyor geçmesine de topallattiriyor byle basamiyorum üstüne Doğumumada 42 gün var uygulamaya göre
Minikbimom umudunannesiii kramp bende de vardı tekrar olacak korkusuyla uyuamıyorum bile magnezyum verdi doktora söylediğimde düzenli kullanınca bidaha tekrarlamadi
saripapatya16 umudunannesiii merhaba canim bende ayni kramplari yasiyorum 26 haftaligim bacagima bir agri girdi 1 hafta zor yurudum magnezyum kullanmaya basladim faydasi oldu cok sukur ama 2 yasadim cok kotu gecmek bilmeyen bir agri ara ara agirlastikca cogalicak dyolar insallah cok kramp yasamayiz zor cunku agladigimi biliyorum cunku bu agri yuzunden
umudunannesiii saripapatya16 evet 33 . Haftam zten ayaklqrm da şişti o kadar çok zorlanmaya başladım ki havalarda tuzu biberi oluyor :(