Milanaaaa Kızlar 37 haftalık gebeyim hep sol tarafa yatıyorum fakat uyku esnasından farkında olmadan fazla sol tarafa doğru gidip karnımın üstüne doğru yatmışım bir şey olur mu
Lulemom Milanaaaa bişi olcak olsa yatırmazdı zaten korkma. Bende 36+4 deyim, bu zamana kadar hep yarım yüzüstü yatıyorum. İster istemez karnımın yarısına baskı gibi oluyo ama bi tek öyle rahat ediyorum. Daha sorun yaşamadım çok şükür.
Milanaaaa Lulemom çok şükür bende fark etmemişim kalktığımda karnımın üstünde izler olmuş öyle anladım