Semadeniz haftanız ne kadar bilmiyorum ama 20 lerden sonra sırt üstü önerilmiyor, rahmin arkasından anneyi ve bebeği besleyen ana damarlar geçiyor ve sırt üstü yatıldığında rahim o damarlara baskı yapıp beslenmeyi engelliyormuş, bu da anne ve bebek için zararlı.