Bende tesettürlüyüm ama sadece hastane kıyafeti ve oranın bonesi ile girmiştim ameliyata yani bunu da bu kadar takmamak lazım bence sonuçta sağlık bu bana göre bir mahsuru yok. Zaten hastanede izin verilmiyor, verilse dahi çıkınca ne halde oluyor insan.