Minikmucizem1 Bugün bütün gün kasigmda agri oldu geçti biraz sonra geri başladı ara ara bazen şiddetli oluo :( neden acaba doktora da dün gittim bi sorun yoktu
1987gokce Minikmucizem1 bebek yavaş yavaş kanala inmeye başlamış olabilir. Bende 36+4um bugün çok kasılma oldu artık doğuma çok yakınız 😊 geçmiş olsun.
Berguzar Dr dan geldim az evvel 3-4 cm acikligim var 2 gundur de sancim vardi kanala girdigini hissediyordum.dönmüs basassagi dedi dr. Beklemedeyiz
Melikezeynep Berguzar sancınız yok mu şuan ben kzmda 3cm le hastaneye gttm 13 saat sonra doğuma grdm sncn varsa doğumun çok yakndr canm 😊
Seeda Berguzar her an açıklık büyüyüp Doğum yapabilirsiniz normalde 1 santim bile açıklık varsa yatış veriyorlar bana çok mantıklı gelmedi
1987gokce [bilinmeyen] geçmiş olsun benim normal idrara çıkmam ama arada bir vajinamla oynuyomus gibi oluyor hem büyüdü hemde doğum yaklaştı diyorum. Cumartesi randevum var diye aramadim doktorumu. Ama korkuyorum her an suyum gelicek diye fazla acı hissediyorum.
EsraCilgin [bilinmeyen] bende çok sık çıkıyorum kanalamı girdi acaba bilmiyorum canım yrın kontorulüm var benimde çok batma oluyor hele bide hareket edince nefes aldırmıyo valla
Hlyafsr22 [bilinmeyen] ay aynısı bnde var 36+2 oldu doktora salı günü gittim bi sorun yoktu iki gündür bi Ağrı hafif hafif tuvaleti zaten hiç sormayın 🤦♀️ Acaba kanala iniyor diyemi bu ağrılar?
Berguzar yagmurpelit Sanirim dün döndü 36+6 da Baya hareketlendi o gece ertesi sabah döndüğünü ögrendim
Hlyafsr22 [bilinmeyen] ya idrar tahlilinde iltihap çıktı ondan mı olur ki ama dikkat te ediyorum valla bilemedim 😂