YakupNurAcar Merhaba hanımlar kararsız kaldığım bir konuda sizden fikir almak istiyorum? Sizce hangi markayı tercih etmeliyim Sebamed, mustela , nivea, unibaby ?
pamuksekerinannesi YakupNurAcar Ben chicco aldım.. Hem kokusu çok güzel hemde ablam kullanıyordu yeğenlerime memnun kalmıştı o yüzden tercih ettim..
gizemmm YakupNurAcar ayrıca ben unibaby aldım ama çok yoğun koku var kimyasal Yok diyorlar ama bu anlamda beni düşündürdü o yüzden tekrar başka marka almayı düşünüyorum
BesteCanerKutluzolu YakupNurAcar ben sebamed aldım bebeğin cildine iyi geliyormuş kurutmuyormuş yiğenim için doktoru onu önermişti çok memnunuz. Mustelada kullandık o da çok iyi ama cildini kuruttu biraz konak yaptı kafasında.
1PrensAnnesi YakupNurAcar unibaby aldım çünkü piyasada en saf üretileni o geçiyo ve çok memnunlar tabiki deneyip göreceğiz💙
YakupNurAcar BesteCanerKutluzolu hadi ya bende mustela düşünüyordum baya hassas ciltli bebeklerde anti alerjen diye geçiyor ya bütün bebeklere iyi gelir diye düşündüm
BesteCanerKutluzolu YakupNurAcar ya bebeğin bünyesine göre de değişir tabi.Benşm yiğenim alerjik bir bebek ona iyi gelmedi mesela sadece sebamedle düzeldi. Ben de o yüzden sebamed aldım ama belki benimkine iyi gelmez kullanmadan pek bilinmiyo🙂
YakupNurAcar BesteCanerKutluzolu en hassas olanı alıp başlamak istiyorum en azından dokunmasın diye o yüzden deneyimli annelere bir sorayım dedim ☺☺