Selam anneler 🤗
39+4 haftalik 29 temmuz da normal dogum yaptim cok sukur yine de dikisten kacamadim ama olsun degdi yani 😅
Sutum daha gelmedi, bebisimi mamayla besliyorum simdilik. Emziriyorum mamadan once ama tık yok 🤷🏻♀️
2-3 gune gelir diyolar ama ister istemez endiseleniyorum ya hic gelmezse diye, ne yapabilirim bu konuda tecrubeli olanlarin yorumlarini bekliyorum 🙏🏻