Artık 41 42. Haftayı görürüm diyordum kendi kendime bu senenin bebekleri nazlı😂 konturole diye geldim 39+4 haftalık olmuştum iki saatte doğurdum 29 temmuz gece 11 de sezeryanla aldım prensesimi kucağıma🌸 doğum hikayemi eve geçince yazicam. Sezeryanla ilgili sormak istediğiniz varsa yardımcı olabilirim🥰