Kızlar siz şöyle 4 hafta 8 hafta 12 hafta 20 hafta felan yazdıkça o kadar duygulanıyorum ki ne ara 38 oldum ne ara doğum bekler oldum hiç anlamadım. Ilk kalp atışlarını ilk hareketlerini yavaş yavaş unuttum Şuankiler o kadar güçlü ki acısı tatlısı bir anda yaşıyorum inşallah sizde Allahın izni ile bu zamanalra hemencecik gelin sağlıklı sıhhatli alın yavrunuzu kucağınıza 🤲 Buarada erkek annesiyim erkek diyenlere daha bir şehvetli okuyorum Kusura bakmayın kız anaları 😁😍