eylusko erken dogum riskim var 32 haftayım karnıma sürekli ağrı gidiyor farklı yerlerine uykudan uyandırdı. gaz sancısı mi doğum sancısı mi nasıl ayırt edicem? tecrübeli anneler yardım. bezelye gaz mi yaptı acaba
BusraUras eylusko yaygın bir ağrı ise adet ağrısı gibi doğum sancısı. Ama tek bir noktaya giriyorsa gazdır. Birde doğum sancısı belden kasıklara vurur.
eylusko BusraUras herseferinde farklı bi noktaya girip geçiyor. belim hiç ağrımıyor. umarim erken doğum değildir dimi ya.😭 bicak saplanir gibi bi ağrı
BusraUras eylusko bıçak saplanır gibiyse korkma. Doğum sancısı değildir gazdır. Stres yapma stres doğumu tetikler. Sıcak suyla duş alma. Soğuğa yakın al o da tetikler.