Merhaba adet tarihime göre 5 hafta 5 günlük hamileyim ama bugun çok kanamam oldu 3 hastane gezdim kan tahlili yapıldı gebesin kanda deniyor alttan ulturasonla bakıldığında kese görünmüyor bu yüzden düşük yapıyorsan bile birşey yapamayız dediler çok kötüyüm lütfen biri birşey desin neden kese hala görünmüyor geç döllenme olabilirmi ve ben neden bilidğiniz şu an adet gibiyim bayaa regli görüyor gibi pet taktım