Fasulyemibeklerken Kızlar son 2 yalnız benim kızım gelmiyor Malesef pazartesi sabahı sezaryenle doktorum almak zorunda daha fazla bekletemem dedi zaten bende artık zorlanıyorum el ayak bacak ödem oldu var mı doğuramayan benim gibi
Zeynebakman Fasulyemibeklerken 40+1 bende doğuramadım. Ama nişanım geldi. Sancılarım yavaş yavaş sıklaşıyor. Beklemedeyiz
Zeynebakman Fasulyemibeklerken Dün sabah geldi. Akşama sancılarım başladı hala devam ediyor. Şiddetlenmesini ve sıklaşmasını bekliyorum canım
BusraUras Fasulyemibeklerken evet gece 3de birden suyum geldi ne sancım vardı ne açılmam. Hastaneye gittik 1cm açıklığım vardı saat 4te. 11.35de de normal doğum yaptım.
Fasulyemibeklerken Busra333 Aslında denemek istiyorum ama korkuyorum çünkü açıklığım yok bir de sanırım herşey kendiliğinden olursa daha güzel ve kolay oluyor 😕
Busra333 Fasulyemibeklerken anladım cnm belki o zamana kadar 1 kaç cm açılırsa diye dedim :) tabi açılma yoksa zorlamanın anlamı çok yok 😊
Zeynebakman Fasulyemibeklerken İnşaAllah canım rabbim sanada hayırlısıyla evladına kavuşmayı nasip etsin..
BusraUras Fasulyemibeklerken inşallah ❤️ rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin bebişinizi 🌹
Fasulyemibeklerken Busra333 İnşallah doğru diyorsun bu işler belli olmuyor bakarsın açılmam olur suni ile desteklenir ☺️ bakalım bugun tekrar gideceğim ne diyor doktor