canoldunbebegim Merhaba kızlar henüz 12 haftalığım ancak karnımda ve yanlarımda kaşıntı başladı karnımda daha belirgin bi şekilde çıkmadı bile bunun nedeni nedir sizce, başına bu şekilde gelen varmı
Dygu2602 canoldunbebegim catlama belirtisi karnin cikmasa bile ki bende de ole olmustu sacma sapan bir kasinti hissi vardi direk kreme basladim canim benim ihmal etme sakin
Minnak-kalbim canoldunbebegim hemen badem yağı veya krem fln kullanın sakın kasitmamaya çalışın yoksa çok kötü catlarsiniz benim ilk günden beri. Yağ sürmene rağmen catlamam oldu snra kaşıntı zor duruyorum resmen mafoldum 😂 patlamış mısır gibi heryerim patladı catlamaktan
Dygu2602 canoldunbebegim benim kasintimi kesen c beauty diye bir krem her derde deva cok memnunum 3.kutum cok sukur benim kasintim.bi daha hic olmadi
canoldunbebegim Minnak-kalbim başlayacağım ama çok erken değilmi daha karnım bile çıkmadı ve çok zayıfım
Minnak-kalbim canoldunbebegim erkenden vurun zayiflikla alakası yok cnku ksrin geriliyor siz bilirsiniz kaşıntı varsa çatlak oluşur nemli durmasi daha iyi yağlarsan tabi karar senin cnm
canoldunbebegim Minnak-kalbim tamamdır çok teşekkür ederim, şimdilik kremim yok alınca başlayacağım doktoruma danışıpta