ahlasinannesi 23.18 23.27 23.33 23.42 00.19 00.42 01.08 01.14 01.22 01.34 02.06 02.18 02.27 02.34 Kızlar bunlar son laydettiğim sancılarım. Nişanımda sabah 6da geldi. Dün gece hiç açılmam yoktu. Sizce doktora gitmek için beklemeli miyiim
ahlasinannesi depsizoo bende aynı. Dün gece yarısı gittik sancılarım daha sıktı ama hiç açılma yoktu. Bugünde aynısını yaşamamak için gitmek istemiyom ama bi taraftanda korkuyom