GamzeCan Arkadaslar benim kanım negatif eşimin pozitif 4 haftalık hamile olma ihtimalim var bunu yaşayıp sıkıntı yaşayan oldu mu ? Tehlikeli olduğunu söylüyorlar
Yarendeniz GamzeCan kan uyuşmazlığı var kanaman yoksa doğumdan sonra benek babanın kan grubunu alırsa sen ipne oluyosun
deletedmom42 GamzeCan evet biyerde okumustum buna kan uyuşmazliği deniliyomuş ama bi tedavisi olup olmadigini doktora sormanda fayda var canim bu konu hakkinda pek verimli bi bilgi sahibi olacağanı düsünmuyorum.
Kelebek29 GamzeCan muhakkak iğne vurulman lazım bu konuyu doktorun anlatmalı lakin iğne olduktan sonra hiçbişey olmuyor ablmd eksi kocası pozitif iki tane dünya sağlkklısı ve zekis çocukları oldu ama iğnesini vurdurdu tabi
TospikAnne GamzeCan ablamla eniştemde de var bu. İğne oluyorsun. Şuan 7 yaşında sağlıklı bir kızı var. Doktorunla görüş cınımm
istanbulluanne Kan uyuşmazlığı oluyor canm. Kanaman olmadığı sürece hamilelgnn 28. Haftasnda bir test yapılıyor bebek senin kanini almissa sorun olmuyor ama babann kanini almışsa iğne yapılıyor. Ama doğumdan sonra 72 saat içinde de olabiliyor bu. O kdar kötü bsey değil yani.
karahanzynep Aynisi benim durumum kan uyusmazligimiz var 28.haftada igne olcam bunun icin birkere dha vurulmustum smdilik kan sulandrci kulllniyorum
Rabiss0 GamzeCan ayni bende oyleyim ben negatif esim pozitif. Ilk dogumun pesine igne oldum. Suan 2.gebeligim test yapildi sorun cikmamasina ragman 7 5 aylikken tekrar igne vuruldum oyle gerekiyormus
Yarenehamileyim GamzeCan ayni durum şu an bizde var 28 haftadan sonra bir kan tahlili İle çocuğun kan uyuşmazlığından etkilenip etkilenmediğine bakıldı Doğumdan sonra da ikinci bebeği korumak adına bana iğne yapılacak